Po tom, ako sa používateľ dostane na vašu webovú stránku, chcete od neho, aby uskutočnil nejakú akciu (objednal produkt, prihlásil sa do spravodaja atď). Tieto akcie nazývame cieľmi stránky a pomer medzi počtom cieľov a počtom návštevníkov konverzným pomerom, respektíve konverziou webu.
Podobne ako pri úspechu obchodníka, na konverziu webovej stránky významne vplýva aký vzhľad, argumenty a užívateľský komfort web ponúka. Existujú viaceré štandardy použiteľnosti webovej stránky t.j. ako by mala stránka vyzerať a akým spôsobom by mala fungovať z hľadiska navigácie, vzhľadu či písma.
Na hľadanie vhodného riešenia, ktoré zákazníkovi prinesie čo najvyšší výnos z každého návštevníka webu používame tieto služby a nástroje:
Interný audit
použiteľnosti
A/B
testovanie
Užívateľské
testovanie
Máte záujem o naše služby?
Prečo Netmarketer
Skúsenosti s online marketingom
už od 2001
Certifikát
Google Certified Company
Zladený tím marketérov
a grafických dizajnérov
Individuálny prístup
ku každému klientovi